Pilates

Co je to PILATES?

  • Díky Pilates zlepšíš držení těla, posílíš a zpevníš hlavně střed těla. Zlepšíš dýchání a pohybové návyky obecně, lépe si uvědomíš své tělo. 
  • Protože u cvičení posiluješ střed těla a hodně se věnuješ správnému držení, je cvičení Pilates výborná prevence bolestí zad. Při cvičení se klade důraz na správné provedení cviků, cvičí se bez hudebního doprovodu, každý ve svém tempu.
  • Cvičí se hlavně v nízkých polohách na podložce, využívají se různé cvičební pomůcky typické pro toto cvičení - válce, míče, malé těžké míčky, overbally, gumy, kroužky, barrely. 
  • V našem fitku preferujeme kanadskou školu Stott Pilates, která ve velké míře vychází ze spolupráce s fyzioterapeuty a dbá hlavně na zdravotní přínos pro cvičící.
  • Cvičení Pilates je klidnější cvičení, nečekej, že budeš po této lekci zbrocený potem :-). Budeš ale mít příjemně protažené svaly, naučíš se pracovat se svým tělem, zlepšíš držení těla. Cviky většinou nevypadají náročně, "nějak" je odcvičí každý, ale je těžké je provést správně
  • Pilates je vhodné pro každého, ať už jako forma hlavního cvičení nebo kompenzace k dalším aktivitám. 

Co si vzít na PILATES?

Sportovní oblečení, cvičí se v ponožkách nebo bosky. Podložky a všechno náčiní je k dispozici.